Opskrifter

onsdag den 5. oktober 2011

Sælhandsker

Det gør jeg ALDRIG igen!!! Shit, det er besværligt, og de er slet ikke blevet så gode som jeg havde håber på. Men jeg har syet dem og her er de. Skindet har ligget i 1 år og ventet. Købte det med en veninde, men fik aldrig brugt det. Så i år tænkte vi, at nu skulle det være. Ingen succes... det er nok sidste gang vi begge gør det... :) hihi...





Katten er HELT vild med dem... i kan se hvordan den ruller sig ned på dem :D hihi...




Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. ej de er da bare super fede - du må gerne sende dem min vej :)

    Hahhah hvor er det sødt din kat er helt vild med dem.

    SvarSlet
  2. hihih... tak :) de er blevet vildt små, men mon ikke jeg får dem brugt lidt ;)
    Ja, det må være noget med at de lugter af et andet dyr ;)Men sjovt så det ud.

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)