Opskrifter

tirsdag den 4. oktober 2011

mit hemmelige projekt - en dåbsgave

Mit lille strikke projekt var en gave til min skønne lille niece. En strikket vest fra Isager. Modellen hedder Clara. Jeg har aldrig strikket mønster før, så det var lidt af en prøvelse, men jeg skal helt sikkert strikke den igen. det var sjovt og udfordrende... resultatet blev godt, men med nogle små fejl. Men det kan man ikke se, hvis man ikke lige ved det. Modtagelsen var rigtig go. De blev rigtig glade for den, og som en sagde så emmer den af kærlighed, og det er også lige det, der er lagt i den. Så alt i alt er jeg stolt af den ;)
Udover vesten lavede jeg også en lille ugle til at hænge op. Papiret er fra Tiger. Og så fik de også en større gave ;)
Nederst er dåbskagen. Jeg havde fået æren af, at lave den til festen. efternavnet er streget ud. Men sikke et flot navn hun har fået.
 En skøn dag blev det til. Tillykke Kaisa



Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Så fin!! Dygtige, dygtige dig, Susan!!

    SvarSlet
  2. Den er bare mega fiiiiin, glæder mig til Kaisa får den på, den er så yndig med mønster og ugler :o) TAK Søs. Kram

    SvarSlet
  3. Det var så lidt brormand ;) Er glad for, at i kan li den. Glæder mig til at se den på :) Kraaaam

    Tak Trine :) Med hjælp fra dig ;)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)