Opskrifter

mandag den 31. oktober 2011

Kender i det?


Man tar en masse billeder og tænker, ihhh det skal jeg har lagt på bloggen!!
Men man får det sgu ikke gjordt!!!!??? Arhhh der er bare så meget man skal nå på en travl helt alm hverdag.
Hmmm.... Men har faktisk fået lavet en masse kreativt, så det må komme ud en dag.
I dag fik jeg meldt mig i fitness World. Så det kreative må lige ligge lidt, nu skal der trænes!
Min første time i dag var Thai bo. Mega hårdt og vildt fedt.
Min kæreste og jeg har et væddemål. Den der taber sig mindst hver søndag skal gøre noget for den der vinder. Jeg skal sgu vinde :) hihi....
Go mandag derude.

3 kommentarer:

  1. Uha ja det kender jeg alt for godt, der går alt for længe mellem mine indlæg for jeg har så travlt med at følge med på alle de andre blogge. Så travlt at jeg glemmer at træne i Fitness World. Så det var et dejligt "spark i røven" indlæg du kom med der!!
    KH Charlotte

    SvarSlet
  2. Super fedt væddemål - hihi. Det bliver helt sikkert skønt at komme igang.
    Jeg hepper på dig ;o)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  3. Hæhæhæ... det var så lidt. Dejligt man kan hjælpe andre i gang. Nu skal det sgu være, håber på at smide en del kilo inden jul = total ædegilde til jul :)))) yipiiiiii..
    Tak Ulla, skønt med et heppekor... jeg skal sgu vinde. det er massage der står på spil - 1/2 time :) nice

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)