Opskrifter

søndag den 16. oktober 2011

Barndomsminder

Gik en tur rundt i mit gamle Hood :) Total nostalgisk. Min kæreste fik hele min skolehistorie - igen! Men det er bare så hyggeligt, og alle de følelser der dukker op igen, det er så skønt.
Så her er lidt billeder af min gl. skole og lidt natur. Natur billederne er en park hvor vi legede 1-2-3- krone til langt ud på eftermiddagen, hvorefter turen gik hjem til mor, som stod klar med aftenmad og rød saftevand- Får helt lyst til, at blive barn igen og bo hjemme ved moar!!!
Den lille skolegård. Stadig det samme legestatis der står der, samme farver på fritidshjemmet, dog ikke samme fodboldmål ;)

Hvalen blev bygget i en temauge da jeg gik der. 

Den store skolegård. det var her de seje var ;) det ligner jo sig selv



Skøøøn park.
Det bedste træ at gemme sig i når vi legede 1-2-3-krone.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)