Opskrifter

lørdag den 3. november 2012

Diy på HAMA rensdyr

Her er en lille DIY på de HAMA rensdyr jeg har lavet. Inspirationen fik jeg hos Soehesten. Jeg har lavet rensdyret i fri hånd men med inspiration fra nettet. Så jeg er bestemt ikke den første der har lavet et rensdyr. Jeg kunne ikke finde nogen mønstre, så nu har jeg lavet et ud fra det rensdyr jeg lavede. Det kan både bruges til at brodere efter eller hvis du vil lave det med HAMA perler som jeg gjorde. Håber i kan bruge det :)



Det store rensdyr

Det lille rensdyr

5 kommentarer:

  1. Hej Susan.

    Tak for sidst :o) Hyggeligt at møde dig :o) Det er vel nok en fin DIY´er du har lavet. Jeg tror da jeg skal lave et par dyr her op til jul ;o) Er den lille lavet af små HAMA´er eller hvordan har du lavet størrelsesforskellen mellem de to ???

    KH Anette.

    SvarSlet
  2. Hej Anette.
    Selv tak, det var en super hyggelig dag ;)
    Den lille er lavet i de samme perler bare mindre. Måske jeg kan finde lidt overskud og lave en DIY til den også, den er lidt anderledes lavet :)
    Fedt, min diy kan bruges, tror også jeg skal lave lidt flere.. :)
    Kh. Susan

    SvarSlet
  3. Ih kom endelig med flere ;oP HAMA-dillen har først lige nået mig :o/ Men som vi snakkede om på kreative dage, så er der jo nogengange lidt "forsinkelse" på ;o) Spændende at se hvornår/om dusch-farverne når mig :o)

    SvarSlet
  4. jeg skal prøve at finde tid i weekenden :) hihi.. ja, det er jo lige det. men måske det er sundt med denne forsinkelse, så hopper man ikke ud i noget udem man har tænkt sig godt om ;)

    SvarSlet
  5. Sikke en fin og dejlig blog du har her.
    Jeg har lånt din ide med at lave et rensdyr af hama perler.
    Kunne ikke se nogen steder på din blog om du havde nogle regler for at låne dine ideer.
    Jeg har selvfølgelig linket tilbage til dig.
    God dag til dig.
    Klem Lonni.

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)