Opskrifter

tirsdag den 2. november 2010

Danish Duckfeet- Det bedste kup- EVER

Se lige hvad jeg har købt



På vej rundt på Frederiksberg, stødte vi på en lille fin butik. Udenfor ligger de fineste halvstøvler fra Duckfeet, 300 kr og sørme om de ikke var i lige min størrelse.
Inde i butikken siger hun så, at de da har støvlerne på bud også. 800 kr. for 2 par støvler!!!!
Så i alt får jeg 3 Duckfeet støvler til 1100 kr.. Det kan man da kalde for et fantastisk tilbud :O)
Elsker dette mærke, man er vel lærer ;)

3 kommentarer:

  1. Fantastisk - må jeg spørge hvilken butik?

    SvarSlet
  2. Hejsa.
    Ja må du gerne, Jeg har tjekket min kvittering ud, og den hedder Grey Zone. Den ligger på vesterbrogade 175.
    :O)

    SvarSlet
  3. Det er simpelthen verdens bedste fodtøj, jeg har selv et par halvstøvler i sorte, og med læderfedt og heftig brug hver dag i denne efterårstid bliver de bare smukkere og smukkere.
    Men det er godt nok noget af et køb du har gjort der Susan, da det er et produkt af meget høj kvalitet.
    God aften.

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)