Opskrifter

søndag den 10. april 2011

små glimt af de ting der er færdige i vores nye lejl.

Vi er ved at være ok på plads, men der mangler stadig en del. Mange af de ting er bore projekter, så de kommer hen af vejen. Her er lidt som er på plads.
 Mit fine nye spisebord. Eller det vil sige, jeg har lavet det om. Desværre har jeg ikke et før billede, men har slebet det foroven og malet understel og ben hvide. Før var det hele træ

 Købte nye stole på loppemarked, og ompolstrede sæderne.
 mine kogebøger får endelig lov til at komme frem.
 Min fine nye grønne lampe
 Jonathan viser vores 2. loppefund frem. Grønne stole som passer super ind til den nye lampe
 Jonathans værelse. ikke helt færdig. Men der er lidt, og dette skønne tæppe er fra ikea. Masser af farver.
 Og en fin våge måne ;)
Denne lampe fandt vi på Svigerforældrenes loft. Har spraymalet den og sat en lilla ledning i. Det pifter den lige op.

Er ved at falde til, og elsker al den plads vi har fået, og nyder den store overdækkede altan vi har. Vejret har også bare været skønt denne weekend. SÅ har gået lidt tur i det nye kvarter, og sikke mange grønne arealer. Lige til et slag rundbold. Det skal vi da helt sikkert !

6 kommentarer:

  1. Det ser super godt ud og tillykke med jeres nye bo:)

    SvarSlet
  2. Tillykke med det dejlige nye hjem :) FLOT PH lampe, jeg glæder mig helt til vi får vores, men har stadig lidt ondt i maven over at måtte ofre lysekronen :S Bliver fedt at komme ud at se jeres STORE nye hjem :D

    SvarSlet
  3. Taaaak... Ja, jeg finder snart en dato hvor i kan komme ud. BLiver hyggeligt at få gæster. Har kun haft familien på besøg, hvilket bestemt også er hyggeligt ;O) Kan godt forstå du har ondt i maven over at tage lysekronen ned. Men nogen gange skal man ofre.. ;)
    Ses onsdag.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare fantastisk, at I er faldet så godt på plads allerede! Jeg glæder mig super meget til at blive vist rundt i det nye hjem :)

    SvarSlet
  5. hej susan....jeg er lidt vild med dit spisebord :)
    ved du hvilken træsort det er og hvilken behandling har du givet bordpladen?

    ..baldur

    SvarSlet
  6. Hej jesper.
    tak for din kommentar. Jeg ved desværre intet om bordet. Det er købt for snart 10 år siden i en møbel butik. Jeg pussede bordet med en sliber og så lakerede jeg det bare med en lak jeg har købt hos en maler. det er 1 år siden, så kan ikke huske hvad den hedder. Sorry jeg ikke kan være til større hjælp :)
    Mvh. Susan

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)