Opskrifter

onsdag den 27. april 2011

Overspringshandllinger

Og dog, for jeg er nemlig FÆÆÆÆÆÆRDIIIIIG!!!! Både med BA og med håndarbejdssynops.
Skal lige rette det sidste i min BA i dag, men så bliver den også afleveret i morgen :) I LIKE!!
men i går, da vi var nææææsten færdig med synopsen, tog mig og Trine (søhest) ind til byen, fik paradis is, og kigget på butikker.. Så hyggeligt. da hun tog hjem, smuttede jeg i søstrene grene og fik lige købt lidt godt med hjem



Har mistet mine hæklenåle, så nu skal jeg i gang igen, men nu er tiden også til det.. bliver dejligt at være lidt kreativ igen :)
Nyd solen derude - det vil jeg

1 kommentar:

  1. Det er nogle rigtig gode hæklenåle :) jeg har også købt mig nogle stykker! :)

    Tillykke med at opgaverne er skrevet! Dejligt!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)