Opskrifter

mandag den 18. april 2011

Der er lidt stille her på bloggen...


Men jeg er dybt begravet i min BA, som meget snart skal afleveres. Lige nu mangler jeg faktisk kun perspektivering og konklusion, men desværre er jeg kommet til det punkt hvor jeg begynder at tvivle på, om det overhovedet er en go opgave og tvivler virkelig på, at jeg består. Sys det er noget l... og når jeg ser alle andres er de meget bedre!!
Har lyst til at smide den ud af vinduet og aldrig mere kigge på den...
Og så gnider vi lige salt i såret... Min søn og kæreste er i Sønderjylland hvor de hygge udenfor i det gode vejr... Ville SÅ gerne være hos dem og hygge mig, i stedet for at sidde her alene med en skod opgave...
Nu graver jeg mig lige ned og så må jeg komme op når humøret er bedre...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)