Opskrifter

mandag den 18. april 2011

Macarons.....

Blev træt af opgaven, så jeg besluttede mig for, at lave macarons... uhhh nerverne var helt ude på tøjet... har hørt at det er svært, så jeg var klar på, at det ikke ville lykkes!
Men se lige her.... tada......
 Klar til at tørre i 30 min og så i ovnen
 i ovnen.. Sad og kiggede de sidste 5 min. for at sikre mig de nu ikke gik i stykker
Og det gjorde de heller ikke.. Men de faldt godt nok lidt sammen da de kom ud.
Men nu ved jeg hvad jeg skal gøre, så næste portion bliver mindre og højere, og så skal jeg lave dobbelt portion, der er kun til 7 her.
Men wuhuuu... det lykkes, en lille succes her midt i min Ba-skrivning...

2 kommentarer:

  1. Hvor SEJT Susan!! Og hvor er de bare flotte!

    SvarSlet
  2. tak søde.... glæder mig til der skal fyld i... :O)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)