Opskrifter

tirsdag den 18. oktober 2011

Nye detaljer fra det lille hjem

SÅ har vi været aktive igen :)
Ferie=arbejde... men den gode form for arbejde. Fik sat lidt op på væggene og ryddet op i kælderen.. Ting man ikke når i hverdagen.
Knager til alle de småting der lander ude i gangen

Knager fra ringbind. Total sjov og fed ide. Kan ikke huske hvor jeg så det, men du tar bare dine ringbind og piller indmaden ud, og så er det bare op på væggen med to skruer. havde kun ringbind med to "kroge" på, man kan også bruge dem med 4. Dem skal jeg ha fundet og hængt op ved siden af. 
Disse knager skal bruges til mine smykker inde i soveværelset

Et enkelt og sødt maleri blev lavet, og nu er det hængt op. Hvilke side sover jeg mon til?

Det sdiste fund jeg har gjort, er denne amager hylde. 50 kr. var inde i et hus, hvor de solgte dødsbo, og der stod den jo, klar til at komme med mig hjem :)
Nu skal jeg så finde ud af, hvad der skal ske med den. Skal den blive sådan, males i en fed farve eller bejse den, så den får et lille pift. Hælder mest til at bejse den i en lidt mørkere farve, så den lige bliver fornyet. Den har lidt maling på sig osv. så den trænger til lige at bliver piftet op. Hvad sys du??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)