Opskrifter

mandag den 31. oktober 2011

Et lille tip til jer der kan li at bage

Da Ulla lavede dette indlæg, blev jeg helt hooked på Meyers bog om brød. Jeg googlede det og fandt ud af, at man kan få nogen af opskrifterne ned på ens computer- hvor fedt er det lige. Der er grundsurdejen og så lidt forskellige opskrifter på brød og kage...  Sweeeeeeet :)
Så nu skal der laves surdej, dog kan jeg ikke nå det til næste weekend hvor vi får gæster, så man kan i en af opskrifterne erstatte det af noget yoghurt. Havde planlagt at lave verdens nemmeste brød, men nu skal jeg da prøve en af hans opskrifter :) Ihhhh jeg glæder mig...
Linket til opskrifterne er her: Meyers bageri
Billedet er lånt her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)