Opskrifter

tirsdag den 11. oktober 2011

Så zentagler jeg også :)

har i laaang tid haft det liggende men bare ikke fået det gjort færdigt. Men så satte trine mig lige i gang med det her indlæg på SØHESTEN.
Hun er simpelthen så dygtig til det.
Og hvor har hun ret, Man bliver helt bidt af det.
Nå, men jeg smuttede ind på min pinterest og søgte efter zentagle. fandt super mange gode sider. Nu har jeg prøvet lidt forskelligt af, og det er bare en total  tidsrøver.
Mine billeder er lidt dårlige da de er taget med iphone om aftenen



1 kommentar:

  1. Mega sejt, Susan!!
    Ja, man bliver altså virkelig bidt af det. Lige nu har jeg det sådan, at det godt må røve min tid en gang imellem :-) Jeg har undervist i det inde på arbejdet og flere af kursisterne er også helt og aldeles bidt af det. FEDT!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)