Opskrifter

fredag den 21. oktober 2011

Jeg buzzer igen :)

Jeg buzzer igen. Denne gang skal jeg prøve LOVEFILM i 2 mdr. jeg kan frit vælge mellem spil og film fra deres lister. Indtil videre er fifa 12 prøvet af, og vi venter nu på næste levering med film :) Det er sgu da fedt. Film eller spil lige til døren :)
Hvis du vil prøve det af, kan du gå ind på LOVEFILM og brug denne kode: van1109. 
Så kan du også prøve det af- helt gratis!!!
Hvis du har lyst til ...at være buzzador, så smut ind på buzzador.com og tjek det ud. Såkan man blive udvalgt til, at teste forskellige ting. Brug endelig mit brugernavn: Funckydiva som reference til, hvor du har fået info fra :)
Når man er buzzer og prøver ting af, skal du indsende lynrapporter undervejs, og afslutte med en rapport i slutningen af perioden - det er da simpelt :)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)