Opskrifter

fredag den 13. december 2013

Buzzer for Dettol

Så fik jeg lov til at buzze igen :) Og denne gang er det for Dettol. Jeg har altid været vild med konceptet at man kan vaske hænder uden at skulle trykke på dispenseren selv. Måske det føles overflødigt for nogen, for man røre jo også ved vandhanen.
Men for mig virker det meget mere hygiejnisk på denne måde. Måske fordi min vandhane kan skubbes op med håndryggen, så derved slipper jeg faktisk for at overføre bakterier til noget, men kan vaske mine hænder helt rene uden at overføre det til noget.
Jeg er i hvert fald tilhænger af de elektriske sæbedispensere. Vi har kun den ene vi fik hos Buzzador, men vi skal helt sikkert have en mere. En til køkkenet og en til min søns badeværelse.
Min søn er 4, og han tænker altså ikke over hvad han har på hænderne og om han overføre bakterier til andet. Så den er helt genial inde på hans badeværelse. Plus så sys han den er sjov :)
Manden i huset er også vild med konceptet, så alt i alt er den godkendt her i huset.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)