Opskrifter

onsdag den 11. maj 2011

Så er den kreative periode begyndt

Jeg skal til eksamen i håndarbejde d. 16 juni, så nu skal der produceres. Jeg er to projekter bagud i undervisningen, så her er første projekt.
Temaet hed "Kom og sæt dig". Med det samme tænkte jeg, patchwork pude... Jeg har fundet inspiration hos hende her: Faster Mette.
Jeg har sat lynlåsen et andet sted og lavet lidt andre mål.
Målene på denne er 80 i diameter, sidestykkerne er 35 høj og 42 brede.
Den er fyldt ud med dyner, derfor er den lidt deform ;)







Og en pude til min mor, blev det også til...


Næste projekt er en uro, som skal laves ud fra temaet "Kærlighed"
Så det bliver noget med en masse hjerter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)