Opskrifter

onsdag den 11. maj 2011

Endnu et kreativt indslag

Denne gang blev det til en bøllehat og et dynebetræk til bettemanden


Men desværre, så ser farverne lidt anderledes ud i virkeligheden. Den er mere retro brun.
Kan ikke helt finde ud af, om den er for piget. Men det må jeg se i morgen, når han skal prøve den på.
Vi havde en bøllehat, men der må ikke være snøre i, når han er i vs, så denne er uden.

Dynebetrækket er med hans ynglings figurer lige pt. Kaj og Andrea. Da han så stoffet, gik han helt amok. Så glæder mig til at se ham i morgen, når han vågner med dem på dynen :O)))



Ihhh hvor er det SKØNT at sidde ved symaskinen igen... Nu vil jeg holde pause, og drikke kaffe med min mor ;)

4 kommentarer:

  1. Hej Susan!

    Sikke en fin bøllehat:-)
    - synes bestemt ikke den er tøset!
    Må jeg spørge hvor du har mønstret fra?
    Jeg har netop købt en bøllehat fra Småfolk, men den er desværre for lille til min Bastian, så nu er jeg ude i at ville sy en selv, hvis jeg dog bare finder det rette mønster :-s

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  2. Tak Louise.
    Jeg har mønsteret fra Elsebeth Gynther bogen - 0-4 år.
    den er egentlig meget simpel og let at sy. Har også lavet en med klapper ved ørerne. skønne hatte:)

    Go fornøjelse, hvis du kaster dig ud i det :)
    kh. susan

    SvarSlet
  3. Hvor er du krea-sej!! Fedt at du er kommet i gang. Jeg venter lige til skriftlig eng er overstået på tirsdag :-)
    Jeg vil egentlig også gerne vide hvor duhar mønstret fra :-)

    SvarSlet
  4. Ej hvor mærkeligt, skrev et svar i går, det er åbenbart ikke blevet posted..
    Først tak ;O) Og så kan jeg fortælle at mønsteret er fra Elsebeth Gynthers bog, den fra 0-4 år. Ret enkel at sy efter.
    Ja, det er skønt at komme i gang igen. Men så sneg der jo sig lige en halsbetændelse ind, så nu står det stille lidt igen. :(
    Knus

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)