Opskrifter

fredag den 20. maj 2011

iskaffe og eksamens læsning

Ja, kaffe skal der til, når man læser til eksamen.
Har lige været ramt af min 2. halsbetændelse på 2 mdr og så en gang roskilde syge, så nu skal jeg være effektiv. Skal op og forsvare min BA på tirsdag. Føler egentlig at jeg har ok styr på det, så det skal nok gå, og glæder mig bare for vildt til at det er overstået. Glæder mig til efter d. 17 juni, så skal jeg rigtig nyde min familie igen... Så er jeg ikke kun færdig, jeg er også lærer ;O)

Iskaffen er lavet efter opskriften i Siff's bog: Krudtugler og kanelsnegle. Enormt enkelt og lækker. Jeg drikker ikke selv alm. mælk så vi bruger soya eller rismælk med vanilie, det giver også et ekstra lille pift.
Go forlænget ferie derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)