Opskrifter

torsdag den 30. juni 2011

En bænk bliver til #1

Vi manglede et sted på vores altan, hvor man bare kan ligge og flade ud, og nu hvor solen snart kommer, så skal vi kunne hygge os på altanen. Så jeg fik den ide, at vi skulle da bare lave en bænk, da vi jo alligevel ville ha stole og bord ud, så vi ku sidde og spise derude. SÅ hvorfor ikke lave en bænk der også fungere som flyder. Jeg gik på jagt efter træ på nettet, og fandt et sted hvor de havde et helt lager med træ... FEDT!! Så for 75 kr, har min kæreste nu kreeret en bænk.
Siden billederne er blevet taget, har vi putte beklædning på siderne og malet dem hvide.
Vi har købt en skummadras, og i morgen skal der laves puder og den skal gøres helt færdig. Glæder mig til, at tage den i brug
I morgen kommer en ny opdatering på projekt bænk/flyder :)
Sys satme min kæreste er sej, han lavede den på 1 1/2 time... Godt gået!! Han er nemlig ikke uddannet håndværker eller andet, men hænderne er rigtig skruet på ;)
Det er hans første store projekt uden nogens hjælp, udover mig selvfølgelig. Så er ret imponeret ..





Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Åh, den bliver fin! Glæder mig til at se den med puder und alles;-)

    SvarSlet
  2. Hold da op, ja man må sige at han er effektiv... Skønt med bænke, de giver noget helt andet til et rum end stole! Jeg glæder mig til at se resultatet:-) God fredag!

    SvarSlet
  3. Hvor er det en god ide. Har selv en hjørnebænk omkring spisebordet. Ekstra bonus er at der er opbevaring nede i den. Til alt det der ikke gider have fremme....

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)