Opskrifter

søndag den 6. marts 2011

Muffins til barsels besøg

Smutter til Kbh i morgen tidligt (meget tidligt). over til min veninde som lige har født, faktisk så tidligt som i torsdags... Uhhh glæder mig til at se den lille stump ;)
Så jeg har bagt muffins til os alle, og medbragt en masse gaver, også en del hjemmelavede (som jeg så har glemt at tage billeder af inden jeg pakkede dem ind :( )

Muffins er chocolate chip muffin med karamelglasur ovenpå.
disse muffins er uden glasuren på, det skal først på inden servering

3 kommentarer:

  1. Mums de ser gode ud!

    Jeg håber du får en rigtig god tur til København :)

    Knus

    SvarSlet
  2. Uhmm de ser lækre ud ;0)
    Hvis du følger med derovre fra, så har du vundet et hæklet hjerte ;0)

    SvarSlet
  3. Ihhhh hvor er det skønt at komme hjem til.. Tak Julie, skriver til dig på din blog.. FEDT!!
    Min første vundne GIve away :O)))))

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)