Opskrifter

tirsdag den 29. marts 2011

Male, male, male.....

Men ingen malerhjerne, for vi har købt naturmaling.. Ihhh det glæder mit hjerte, at jeg både gør noget godt for min familie og naturen... Men gud hvor er det besværligt... hihi.... træet jeg skal male er sort og skal så males hvid. Naturmalingen rækker super langt, men dækker super dårligt. SÅ jeg skal nok male en 3-4 gange. Men så bliver det godt og det har været på den sunde måde..
Blev pludselig meget presset. Kom ud i den nye lejl. i morges og der er huller overalt. Så nu skal vi pludselig til at male hele lejligheden. Og os som troede vi skulle male 1 vindue. Så vi har været ude og købe 10 liter naturmaling mere, og så skal der males!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)