Opskrifter

onsdag den 9. marts 2011

Min første vundne give away.. :)))

Jubiii.. Jeg har vundet.. Det er da for vildt. Jeg vandt dette skønne hjerte i Muselbergs give away-tusind tak.
Det kommer til at pynte SÅ fint i vores nye lejlighed...
Sørme om jeg ikke også vandt en æske chokolade samme dag. Var på livsstilsmesse i Århus i fredags, og i går ringede de fra miljøstyrelsen, at jeg havde vundet en æske chokolade.... Jamen altså... lucky me!!!

Desværre er jeg så også blevet syg, så snotnæse, hoste, nys og ondt i hele kroppen er hvad jeg må affinde mig med lige nu.. Heldigvis er min mor på besøg, så bliver rigtig opvartet ;) liiiige hvad man har brug for

2 kommentarer:

  1. Hvor dejligt for dig.. :) Ja altså at du har vundet..
    Rigtig god bedring..

    Kram fra Stine.

    SvarSlet
  2. taaaak... ja, det er altid skønt at vinde... Og tak, ligger godt pakket under dynen, og håber det snart er væk :O)
    Go dag.
    Knus Susan

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)