Opskrifter

torsdag den 26. august 2010

Wuhuuuuu.... eeeelsker lagersalg

Så var der IdaT lagersalg. Mig og en veninde var klar på at komme ind først, så vi havde meldt os ind i Mamasclub. Vi kom 9.21 og køen var allerede lang. Men kun få minutter efter var der flere meter bag os. Så vi var rigtig glade for at vi var taget afsted tidligt...

Et mylder af mennesker i en stor lagerhal... så var der dømt krig. Da vi gik var der flere kasser tomme. Hvordan de har tænkt sig at holde åben til på søndag, er mig en gåde!!
Her er hvad jeg scorede mig:
17 stk. tøj, incl regnjakke til mig. så til Jonathan fik jeg 16 stykker tøj til 440 kr. Det sys jeg er et godt kup.

I går tog vi i ønskebørn. Havde hørt et lille rygte om, at de havde Reima til halv pris. SÅ os afsted. Fik en fin dragt til 450 kr. str. 80. Håber virkelig han kan passe den til vinter.
Lige nu svømmer han i den ;O)
Men det skal han jo også...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)