Opskrifter

søndag den 22. august 2010

Bryllupskagen

Så kom dagen endelig, hvor min kære veninde skulle giftes med sin kæreste. Det var en hel igennem fantastisk bryllupsweekend, og en fantastisk smuk vielse. Måtte også lige fælde en tåre. Smuk var hun og i det hele taget var omgivelserne bare så fantastiske. Vi hyggede hele weekenden, og nu er jeg godt smadret og skal tidligt i seng. Mangler søvn.



Nå men, jeg var jo blevet spurgt om jeg ikke ville lave deres bryllupskage, og det ville jeg selvfølgelig gerne. Efter en masse masse timer, blev det færdige resultat dette :






































2 kommentarer:

  1. Wow hvor er det en flot kage Susan! Hvor er du GO! Det er da noget du må gøre noget mere ved...? Har du forresten fået brugt de dersens bøger du lånte? Vil nemlig gerne have dem igen snart:-)
    Jeg håber I har det dejligt og hygger.
    Mange Hilsner fra mig.

    SvarSlet
  2. Øj hvor er den smuk. Solsikken er min yndlingsblomst, så sådan måtte min bryllupskage også gerne se ud :D

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)