Opskrifter

torsdag den 13. marts 2014

Hverdagen

Jeg får slet ikke blogget, tror jeg forventer for meget af mine indlæg. Så nu prøver jeg et helt Casual et af slagsen. 
I skrive de stund sidder jeg og ammer Alberte mens Jonathan ligger med fødderne bag min ryg og ser tegnefilm. Om lidt skal han puttes, så Alberte må følge med. Men det plejer nu at gå meget godt. Har endda præsteret at amme OG læse godnat historie. 
Og mens jeg skriver dette er J faldet i søvn. Fedt, så skal han bare lægges ind og aftenen kan bruges på at pakke taske til weekenden. 
Vi har stor nydt det skønne vejr og er så træt af at det stopper i morgen. Øv!! 
Ellers er det jo hverdag. Thomas jobber og jeg er herhjemme. Barsel er bare skønt :)  

Godt der er nogen der kan bruge min store ammende ... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)