Opskrifter

søndag den 6. oktober 2013

En fantastisk weekend er slut

Fredag troede jeg at jeg bare skulle have en stille og rolig weekend. Lørdag skulle to veninder komme ud til  pandekager og is og vi skulle strikke og bare tøsehygge. En anden veninde skulle så komme senere. Men sådan skulle lørdagen ikke gå. 
Faktisk havde min kære veninde planlagt en surprise babyshower til mig. 

Så da jeg troede det var mine to veninder der bankede på, stod der pludselig 2 veninder, min mor, svigerinde, svigermor udenfor døren og en anden veninde kom senere. 
Blev vildt overrasket og super glad. Hvor var det bare en fantastisk overraskelse. 
Tænkt sig, at nogen vil bruge tid på at arrangere det for mig og bruge en dag for at fejre at vi snart skal ha en lillesøster. Jeg er overvældet og super glad. 

Imens vi tøser skulle hygge tog Thomas Jonathan med ud og hygge sammen med hans bror og hans pige. Så drengene hyggede sig også. Sikke en dejlig dag. 
Lækre muffins... Mmmmmm...
Søde gæster :)
Super fine gaver havde de også med. Føler mig virkelig forkælet :)
Resterne blev spist om aftenen til TV2's 25 års jubilæumsshow.

Søndag fik jeg startet mit næste strikkeprojekt. Et tæppe til lillesøster. Har fundet inspiration hos Søhesten. Det er så lækkert det garn hun brugte så det fik jeg bestilt og nu skal jeg i gang med at strikke. Laver det lidt anderledes, skriver min opskrift op senere... skal lige se hvor godt det bliver :)
Er glad for farverne. Piget men ikke alt for piget...:)

En skøn weekend er slut. 
Godnat og sov dejligt. 
En af de ting der kom med hjem fra shoppeturen var Shredder fra turtles :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)