Opskrifter

fredag den 13. januar 2012

WAUW.... sikke en dag...

Der er kun sket gode ting i dag, er helt høj på solskin og kærlighed ;)
Jeg er pt vikar på en skole i Århus, og er rigtig glad for skolen. Desværre er der en der er gået hen og blevet langtids sygmeldt, men for mig, har det betydet ARBEJDE!!! Så jeg jubler, samtidig med, at jeg sender alle mine tanker til den person.
I dag fik jeg så fast skema frem til vinterferien... skønt at kunne planlægge sin dag, hver dag!

Da jeg kommer hjem står der en lækker vegetarkasse udenfor min dør, med de lækreste økologiske vare... toppen af poppen er så, at solskinet bare gør et eller andet helt vidunderligt ved en. Så en helt igennem skøn dag.
Om lidt kommer mine skønne drenge hjem og så skal vi bare hygge og nyde hinanden. I morgen står den på 30 års fødselsdag i kbh. Så vi smutter afsted i morgen til skønne venner og fest.....LOVE IT!!!!!
Ha en skøn og helt igennem fantastisk dag derude.


2 kommentarer:

  1. Hvor fedt, Susan!! Skide tillykke! Rart med lidt stabilitet i din hverdag!
    Nogle gange er det bare sådan, at den enes nød bliver den andens brød.

    Og uhm en lækker kasse. So ein ding muss ich auch haben!

    SvarSlet
  2. Tak :O) Det er sgi lækkert...
    Ja, den er så lækker den kasse. Lidt dyrt, men jeg får bare sådan en lækker følelse af velvære og sundhed når jeg får økologisk og vegetar mad... Så det skal man ikke kimse af ;) Bare lidt dyrt i længden, så 1 kasse om mdr. det må jeg godt ;)
    Kan ikke svare på din blog, så prøver lige senere.
    Knus

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)