Opskrifter

torsdag den 26. januar 2012

lækker aftensmad

 
 
I dag valgte jeg at det skulle være råt, elsker at side og snacke ;) Så aftensmaden stod på: frikadeller lavet af kyllingekød, råstegte kartofler ala min kærestes måde at lave dem på, rå grønsager, avokado dip og den røde dip er smørepålæg fra helsesam.
Mega lækkert. Bettemanden guffede i sig af dip og grønsager. jeg tog kødet på en træpind, det gjorde lige tricket, så han spiste og spiste, selvom han normalt ikke gider spise kød herhjemme- så succes ;)
Udover det, så gad han for første gang spise blomkål. Han tog en blomkål, tog en bid, kiggede på mig og sagde "kiks ...... -det smager af kiks"... hihi... skøre skid...

Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Jeg skriver mig dette indlæg bag ørerne, så jeg kan five det frem og læse det igen, når vores pige bliver lidt større. Tak for det gode råd med pinden.. Og hvor er det sjovt at han synes det smager som kiks, men det er jo super godt!
    Smut ind fordi min blog og deltag i min give away - måske er du den heldige vinder af skønne sager til køkkenet fra Rie Elise Larsen. diary.dk
    Kh Kamilla :)

    SvarSlet
  2. Jamen det var da så lidt.:) Dejligt man kan gi gode råd videre... Jeg kigger da lige forbi din blog ;O)
    Ha en skøn dag.
    Kh. Susan

    SvarSlet
  3. Uhm, det ser lækkert ud og ja, når man har fået både kød og blomkål i den lille, så har det været en succes :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)