Opskrifter

tirsdag den 12. juli 2011

Det nye indenfor blomster

Eller, jeg ved ikke om det er det HELT nye, men moderne er det i hvert fald. Pluk en masse blomster og hvad der ellers falder i din smag på vejen eller i grøften i haven eller hos naboen ;)
På den måde får du en rustik og flot buket.
Jeg tog ideen til mig, og her er hvad jeg kom hjem med, efter en løbetur rundt i kvarteret ;)
Sys faktisk den blev meget pæn.
Jeg puttede dem i en kande, for jeg havde faktisk ikke andet, sys en glas blev for pæn, til sådan en rustik buket.

1 kommentar:

  1. Det er nemlig bare super hyggeligt med sådan en selv-plukket buket. Har også haft et indlæg med en af vores hjemmeplukket grøftekants blomster på min blog. -og oven i købet ELSKER min datter det, så det bare total win win...!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)