Opskrifter

fredag den 23. juli 2010

Så er jeg live!!

Ihhhh hvor er det spændende... har aldrig blogget før. Men efter at ha læst en masse blogs, er jeg nu klar. Hvor meget jeg lige får blogget her i starten er jeg lidt i tvivl om, men jeg ved hvad jeg skal bruge denne blog til... Jeg ÆÆÆÆlsker at være kreativ, og derfor skal denne blog være det sted hvor jeg ligger alle mine kreative ting ind på.
Først vil jeg lige fortælle lidt om mig selv.
Jeg er 28 år, bor i Århus med min kæreste og min lille søn på 7 mdr. jeg studere til lærer, men lige nu har jeg barsel i 1/2 år. Så om 1 år, er jeg uddannet lærer. Mine liniefag er; dansk, billedkunst, idræt og håndarbejde. En masse kreative fag, skøøøønt!!
Jeg har siden jeg var barn optrådt både med sang og teater, tegnet og lavet sport. Det er stadig store dele i mit liv, og hvis jeg kunne, ville jeg elske at kunne leve af det hele ;O)
Grunden til jeg har kaldt denne blog for Susans drømme er fordi de ting jeg vil dele med jer, er ting jeg ville ønske jeg kunne leve af at lave. Altså en af mine store drømme her i livet.... Åhhh det ville da være perfekt. En stor gård, med masser af plads til at udfolde mig på, male, sy, strikke og alt mulig andet, og så opdrage en masse unger med min skønne forlovede ;O)

Hende her er grunden til jeg er begyndt at blogge karlssonskludeskab .
Fantastisk blog. Tak for inspiration ;O)

Når tiden er der, vil jeg ligge lidt ud med hvad jeg har lavet indtil videre, og så håber jeg at jeg kan få lavet en masse, mens jeg er på barsel ;O)

1 kommentar:

  1. Hej Susan.

    Tak fordi du er med i min Give Away.

    Jeg kender dig jo! Altså sådan i virkeligheden! Det er mig som er Trine. Jeg går også på sem. Vi havde vist nok drama sammen, og desuden er du vist nok Jenni fra mit stamholds "in law". Kan det ikke godt passe, det er dig?? Det må være dig, for du har jo også en lille dreng! Ih altså, det er dejligt at ha sådan en lille basse!! Min pige bliver 10 måneder i dag. Hun er blevet så stor! Kravler og siger Dada og Mama (vi håber og tror det betyder mor og far ;-). Vi kan slet ikke følge med...

    Velkommen i det såkaldte blogland. Der er delte meninger om sådan noget blog-noget, men jeg er altså MEGET begejstret for det. Har fået kontakt til så mange inspirerende mennesker, og ideerne bliver jo nærmest kastet i hovedet på een!
    Du er naturligvis altid velkommen til at kigge forbi Søhesten en anden gang :-)
    Jeg har forresten også strikket en Puff Daddy fra Pickles. Din er da også vildt lækker! Så nemt og så fint!

    KH Trine "Søhest"

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)