Opskrifter

søndag den 25. juli 2010

Lidt af det gamle...

Så sover den bette på altanen, så nu kan jeg lige smide lidt billeder ind af hvad jeg har gået og lavet.
Det første er en puf. Opskriften har jeg hentet her. En super side, med rigtig mange fede opskrifter. En super nem puf, og sys egentlig den bliver ret fed. Efter brug er den dog lidt flad, men stadig lækker. Den er lavet i ren uld.








































Det næste er min søns vugge. Den er lavet i stof fra ikea, normalt koster den 1500 kr. men har så lavet den for omkring 400 kr selv.... Så er man glad for man har lidt snille inden for syning ;)


















































Så fik i også mine hjemmelavede lamper at se. Beklager billedkvaliteten, men der var mørkt da jeg tog billedet.
Linket til den syvejledning jeg brugte er ikke at finde mere. Men der findes mange andre der har lagt deres vejledning ind.
Super nemt, og sikke et resultat.

Det var lige hvad jeg havde tid til at ligge ud.
:O)

2 kommentarer:

  1. Iiih hvor hyggeligt:-) Det er så fint det du har lavet...Jeg håber I nyder sommeren...Kyys

    SvarSlet
  2. Hej søde. det kan du tro vi gør. Håber jeg også i gør. Vi må snart ses. Måske vi kan finde ud af en dag hvor jeg kommer ud med din bøger??
    Har lidt travlt denne uge, men næste uge måske?
    Kraaaaam

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)