Opskrifter

mandag den 5. september 2011

Loppefund...

Men først et øv med øv på!!!

Min iphone er sendt til reparation, og mit kamera virker åbenbart ikke, trods det er kommet hjem fra reparation. Uheld i tekniske ting, det tror jeg da vidst nok.. så, ØV!!! Med stort ØV på...


Men altså jeg var i kbh i weekenden og der var stort loppemarked på nørrebro :)

Jeg fik flg:

En total fed retro dragt til sønnike. han kan så kun passe jakken, men jeg gemmer sættet, hvis jeg nu får en pige. For shit det er det fedeste sæt ever! Total retro

En flexitrack bane, komplet sæt med biler und alles

En Mads nørregård bluse

2 puslespil

plastik legemad

5 cd'er med børnemusik

Gav, alt i alt 310 kr. det dyreste var 150 kr for flexitrack og 100 for dragten.


Men jeg kunne ha købt SÅ meget mere....!







Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Det er nok det fedeste sæt jeg har set - så heldig er du :)

    SvarSlet
  2. FEDE ting!! Det der retrosæt er SÅ fint!!!!

    SvarSlet
  3. Superseje ting du har fået med dig... Træpuslespil kan man aldrig få for mange af:-) og banen er genial!!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)