Opskrifter

tirsdag den 15. februar 2011

dovenskaben længe leve - barsels gaver på vej

Jeg er utålmodigheden selv, har svært ved at fordybe mig i alt for lang tid. Det er virkelig belastende, så det er helt klart en ting jeg skal arbejde med... Nå, men jeg skal til Sønderjylland i morgen, og hvorfor spilde tiden med bare at kigge ud af vinduet, så i stedet tænkte jeg,at jeg da skal ha noget jeg kan nørkle med.
Har en masse veninder der skal føde indenfor de næste par måneder, så jeg vil så gerne give dem alle lidt hjemmelavet.Så første gave bliver en patchwork bold. Nå, men jeg skulle jo lige gøre den klar, og da jeg ikke har fået købt den smarte patchwork limpen endnu (skal helt sikkert ha den købt snart), så tænkte jeg i alternativer (har faktisk brugt det før)... GAFFA TAPE længe leve!! Jep, det er bag på alle 6-kanter, så behøver man ikke sidde og ri i al den  tid, men springe lige til det sjove...
Er spændt på resultatet ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)