Opskrifter

tirsdag den 19. oktober 2010

Håndarbejde

Sørme om jeg ikke lige faldt over nogle ting jeg har lavet på sem. i håndarbejde. Nogle gode ideer til hvad man kan lave med en klasse. OG også til en selv.
Armbåndene er jeg vilde med, og der er mange muligheder. Skal snart lege lidt med alt det læder jeg har.

Her er nogle handsker, som jeg så ikke er helt færdige med. Mangler en afslutning ved håndleddet, any ideas???

Og en mobilholder
OG se lige hvad der lå i min postkasse da jeg kom hjem. Stof fra EBAY. Det er ret så fint, nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg skal lave, tøt næsten ikke begynde at klippe i det, kender i det? Men glæder mig til at se det brugt :O)
Go aften. :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar. Dejligt du kiggede forbi, kom endelig igen :O)